America, here we come!

24 juni 2018 - Sittard, Nederland

Zondag  24 juni 2018:

Over 2 weken is het eindelijk zover. Ons Amerika avontuur gaat dan beginnen. Hoezo Amerika? Dat antwoord is eenvoudig: omdat Lyno en Ravi het graag willen. We hadden hen verteld dat we nog graag samen een verre reis wilden maken en dat zij mochten nadenken over de bestemming. Al vrij snel kwam Zuid-West Amerika naar voren. Aangezien Ron en ik hier ook nog niet geweest zijn vonden we het een prima idee. Maar dan de hamvraag: hoe gaan we dit organiseren? We waren er al vrij snel uit dat we dit gebied met een camper wilden ontdekken. Wie heeft ervaring hiermee? Robert Duits is ervaringsdeskundige, Leon Schurgers was vaak in Amerika geweest en had met een camper door Canada getrokken. Zij voorzagen ons van waardevolle info en zo konden we beginnen aan het plannen van onze reis. Op internet is alles te vinden dus dat lukte prima. Alleen het boeken van campings in Nationale Parken heeft me de nodige stress bezorgd. Het leek af en toe wel of ik een concert wilde boeken: op de exacte datum (een half jaar van te voren) en tijdstip (rekening houdend met het tijdsverschil) moest ik paraat zitten achter mijn computer. Op één camping na is gelukkig alles geboekt zoals we het het allerliefste wilden. Zojuist de laatste zaken geregeld en nu is alles klaar. We verblijven de eerste 3 nachten in een motel en vervolgens krijgen we op de 4e dag onze camper waarmee we 18 dagen het Zuid-Westen zullen gaan ontdekken. We hebben er heel veel zin in en zullen weer ons best doen jullie te laten meegenieten van onze reis. Groetjes van ons viertjes.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Max:
    24 juni 2018
    Wederom een fijne onwisbare reis gewenst! De wellensjes
  2. Ingrid Pesgens:
    Hallo allemaal,
    Dat zal ongetwijfeld weer een prachtige reis worden!
    Ik ga met veel plezier jullie blogs lezen want die kant wil ik ook nog wel eens op!
    Veel plezier met de voorbereidingen!
    Groetjes,
    Ingrid
  3. Robert:
    24 juni 2018
    Super. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Aangezien wij ook een deelnam onze reis in dezelfde regio zitten, gaan we ook een reislogger aanmaken. We sturen de link nog door.
  4. Els Caris:
    24 juni 2018
    Wat leuk dat jullie weer een grote reis gaan maken! En super dat we jullie weer mogen volgen; dat zal ongetwijfeld met veel plezier gebeuren! Voor nu nog heel veel voorpret gewenst! Jean en Els
  5. Vief:
    24 juni 2018
    Super leuk jullie te volgen! Nog even en het is zo ver. Alvast een topvakantie gewenst.
    Groetjes de Cremerkes
  6. Romy:
    25 juni 2018
    Verheug me op de verhalen. Fijne vacans !!
  7. Christien:
    25 juni 2018
    Dat wordt een heel mooi avontuur.
    Een hele fijne vakantie gewenst en genieten.
    Groetjes Christien!!!
  8. Vivian Cremers:
    27 juni 2018
    Een hele goed reis en geniet van jullie avontuur....
  9. Tilly:
    28 juni 2018
    Dit is een test. Groet mam.
  10. Tilly:
    28 juni 2018
    Geweldig verslag even testen op iPad Mam.
  11. Ruud, Esther en de sjatjes:
    1 juli 2018
    Wordt weer genieten! Enjoy your holiday!