Aankomst thuis en afsluiting van dit blog

22 augustus 2016 - Sittard, Nederland

Maandag 22-8-2016:

Sittard

Na ook nog een goede vlucht van Dubai naar Frankfurt en een regenachtige rit met de auto naar huis (Welkom back in Europe!)  zijn we gezond en wel thuis aangekomen en hebben we de eerste nacht en dag er weer op zitten.

We willen iedereen via deze weg bedanken die ons heeft gevolgd in dit blog bij dit avontuur en voor alle lieve berichtjes die jullie ons gestuurd hebben. We vonden het heel leuk jullie deelgenoot te maken van ons leven in de bush bush. Top! Alle liefs van ons alle 4.

Jolanda, Lyno Ravi en Ron (jlr2)

Hieronder de bezoekersstatistieken van onze site in de periode van 25 juli 2016 - t/m 21 augustus 2016

8119 Paginaweergaves
1045 Bezoeken
7,77 Pagina’s per bezoek

1. Peter&Nicole Job-Wout:
    Welkom thuis!
    We hebben genoten van jullie verslagen, erg mooi geschreven telkens weer, Jolanda!
    Nu lekker nagenieten thuis, met prachtig weer de komende week!
    Tot de 27ste september bij "Daphne"
    Liefs van ons 4
  2. Susan:
    23 augustus 2016
    We vinden het natuurlijk heel fijn dat "de buurt weer compleet is", maar ik ga jullie (bijna) dagelijkse verslagen toch wel missen. Ik heb er echt van genoten. Het was net alsof we zelf een beetje meereisden met jullie.
  3. Els Caris:
    23 augustus 2016
    Welkom thuis weer! Fijn dat jullie ons hebben laten meegenieten van jullie reis.
    En een dikke duim omhoog voor Jolanda...geweldig geschreven!
  4. Ingrid & André:
    23 augustus 2016
    Welkom thuis! Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Mooie herinneringen om te koesteren.
  5. Nicolle Heijmen:
    2 september 2016
    Mit ein woord... GE-weldig!!
    Superrr dat geer dit allemoal hub moage mitmaake en blie dat geer weer veilig thoes zeet!!
    Dikke knufff van Nic en de kids XXX