Terug naar Sittard

28 juli 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zaterdag 28 juli:

Vannacht wakker geworden omdat ik het koud had. Snel het dekbed erbij gehaald, dat is de eerste keer sinds we in de “States” zijn. Om 6.30 uur gaat de wekker. Het poetsen kan beginnen. We werken de boel echt als een team af, douchen allemaal snel en om 8.30 uur laten we de camping achter ons. Het is 1,5 uur rijden dus dat valt mee. De kids slapen in de tussentijd nog wat in de bedden. Het zal een lange reis worden vandaag dus elk uurtje slaap is meegenomen. Vlak voor we er zijn gooien we de tank nog even vol: 160 dollar en hij was niet eens leeg! Er gaat natuurlijk wel ook heel wat in. Om 10.25 uur rijden we het terrein van Road Bear op waar we alles uitladen. De boel wordt gecheckt: alles is oké. De eindafrekening wordt gemaakt. Je moet van te voren 500 milespacks inkopen. Je moet dus een schatting maken hoeveel miles je minimaal nodig hebt. Wij hadden er 5 ingekocht (2500 miles). We zijn er 316 miles overheen gegaan dus dat hebben we prima berekend. Je krijgt namelijk geen geld terug als je minder miles rijdt dan je hebt ingekocht. In totaal heeft Ron deze vakantie 4500 km gereden in een kleine 3 weken. En dat heeft hij prima gedaan! “Complimenten van os allenei leeve sjat!”

Om 11.00 uur vertrekt de shuttle richting “San Francisco International Airport“ waar we om 11.40 uur arriveren. Hier zoeken we een fijn plekje op waar we kunnen internetten en onze door Ravi vanmorgen vroeg gesmeerde boterhammen onder het genot van een kop koffie opeten.

In de tussentijd krijgt Ron een appje met de foto als bewijs van de families Duits/Cremers dat ze ook ons tweede cadeautje, een button met "100% Zittesj" gevonden hebben op de camping bij Lake Powell. Het was super leuk om dit te doen Robert,Barbera, Milan, Leron, Vief en Melle. Geniet nog van de rest van jullie tijd hier in Amerika.

We vliegen pas om 19.35 uur dus het wordt een lange zit. (hoor net dat we ook nog een uur vertraging hebben) We gebruiken de tijd om ons blog voor de laatste keer bij te werken en nogmaals al jullie lieve en leuke reacties te lezen. We vonden het weer super leuk om jullie op de hoogte te houden van onze escapades hier in “the States” en uit de reacties te lezen werd dit ook door jullie gewaardeerd. De rest van de tijd zullen we nog besteden aan slapen, lezen, wellicht nog een potje Uno alvorens we van hier met “British Airways” naar London vliegen. Daar hebben we 2 uurtjes tussenlanding en vliegen dan door naar Amsterdam. Hier met de shuttle naar het Van der Valk om onze auto op te halen en onze weg richting Sittard te vervolgen. Dat zal dan wel een uurtje of 22.00/23.00 uur zondagavond plaatselijke tijd worden schatten we zo in. Voor ons gevoel is het dan pas ’s middags. En dan kunnen Ron, Lyno en Ravi lekker uitslapen en ik mag mijn collega’s bij Randstad/VDL Nedcar weer gaan verblijden met mijn komst. Maar wel met een mega rugzak ervaring rijker. Nogmaals bedankt volgers van ons alle 4!!!

1. Vief:
    28 juli 2018
    Super leuke reisblog van uch vakans!
    En un heel gooj reis ✈️ truk noa hoes!
    😘😘De Cremerkes
  2. Monique:
    29 juli 2018
    Wow war ein super mooie reis waor dat. Auch de lezers gaon dit missen.
    ‘S murgens kopje koffie en weer kieke wie vreug geer opstaot om weer eine mooie reis te maken. Gooj reis. Dikke 💋
    Monique
  3. S.H.T.:
    29 juli 2018
    Wat een geweldige vakantie hebben jullie gehad !!! Het was heel leuk en amusant om jullie reisverhalen te mogen lezen. Onze complimenten hiervoor. Een hele goede reis terug en tot snel. Gr. Arlet en Stephan
  4. Ingrid Pesgens:
    29 juli 2018
    Het was erg leuk om jullie avonturen te mogen meebeleven! Prachtige foto’s en leuke verhalen!
    Goede reis terug en tot snel in Nederland!!
    Groetjes,
    Ingrid
  5. Romy:
    Erg leuk om te lezen Jolanda !! Goede reis terug!! De Schurries uit Kroatië X
  6. Els Caris:
    29 juli 2018
    Zo leuk dat we op afstand met jullie mee mochten reizen. Geweldig om te doen.
    Inmiddels zijn jullie bijna thuis.
    Bedankt voor jullie reisverslag en prachtige foto's.
    En Jolanda....succes met acclimatiseren morgen..😣
  7. Robert:
    31 juli 2018
    Met veel plezier hebben we jullie reis gevolgd via de blog. Prachtige rugzak met herinneringen hebben jullie mee naar huis genomen. Super! Bedankt voor de leuke speurtocht naar Zittesje cadeautjes in Zion en in Page 😃😃! Heel veel groetjes van fam. Duits
  8. Connie:
    6 augustus 2018
    Wat een fantastische foto's en een geweldig blog!
    Ik heb jullie niet kunnen volgen vanwege mijn eigen vakantie, dus ik lees het nu in 1x als een verhaal, echt heel goed geschreven Jolanda.
    Deze reis komt sowieso op mijn todo lijst.
    Ron, ik heb eigenlijk geen tijd meer om te werken ;-)