Op naar San Francisco

7 juli 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zaterdag 7 juli:

Na een onrustige nacht gaat de wekker. Wat is dat toch vroeg! Na een frisse douche staan we met onze tassen klaar voor vertrek naar Schiphol. Vannacht kregen we een melding dat de vlucht 20 minuten vertraging had. We hebben dus ruim de tijd om in te checken en door de douane te gaan. Eerst nog wat rondgelopen en toen op ons gemak ontbeten. Om 9.50 uur moeten we ons melden bij de gate. Alles verloopt volgens planning. Om 10.45 uur vertrekt American Airlines 221 richting Dallas/Forth Worth. De vlucht verloopt prima. Na 10 uur vliegen zijn we er. We moeten hier 3 uurtjes wachten. Zodra we landen krijgt Ron de familie appjes binnen: het gaat met Pap heel erg goed. Er is sprake van een mega verbetering tov gisteren. Ze sturen ons zelfs een foto van hem als hij met zijn kleren aan in bed naar het voetballen is aan het kijken! Is dat echt dezelfde Leike? We bellen en face-timen hem direct en zijn ontzettend blij verrast om te horen dat hij na een goede nachtrust te horen heeft gekregen misschien zelfs maandag al naar huis te mogen. Onvoorstelbaar! Dat is het allerbeste nieuws van deze week. We zien ook nog de verlenging en strafschoppenreeks van Rusland-Kroatië. Vervolgens vliegen we door naar San Francisco. Hier nemen we de Uber taxi (Leon Spätjens, bedankt voor de tip!) en die zet ons netjes af bij het Geary Parkway Motel waar we 3 nachten zullen verblijven. Nog snel wat te drinken gehaald bij de lokale supermarkt en dan het bed in. Europese tijd 5.45 uur, lokale tijd 20.45 uur! Kapot moe maar heel blij en opgelucht…….

1. Ingrid Pesgens:
    8 juli 2018
    Ahhh wat fijn om te horen dat het met pap goed gaat en dat jullie goed zijn aangekomen!
    Te gek man!!
    Have fun!

X Ingrid
  2. Ingrid Pesgens:
    8 juli 2018
    Wat fijn om te horen dat het goed gaat met pap en om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Wauw, te gek!!

Geniet!!!!
    X Ingrid
  3. Barbera:
    He Jolanda,
    Dan is voor jullie het avontuur al begonnen. Heel veel plezier, dat wordt flink genieten 😃! Gelukkig met een gerust hart nu het met de vader van Ron weer goed gaat. We zitten in Zion en Page inderdaad op dezelfde camping. Verheug me al op de zoektocht, leuk 👏🏻!
  4. S.H.T.:
    8 juli 2018
    Geweldig nieuws natuurlijk van Pa Spatjens. Geniet er nu maar lekker van met jullie viertjes. Gr. Stephan en Arlet.
  5. Romy:
    9 juli 2018
    Fijn van pap !!! En nu genieten !!!!
  6. Tilly:
    9 juli 2018
    heel mooi verslag! Ik wens jullie verder een hele mooie reis, geniet ervan!
  7. Christien:
    13 juli 2018
    Hallo wat is het toch mooi allemaal.
    Het is pas het begin.

Groetjes.😅😅